kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #18

Publicerad 2009-08-10 18:21:44 i Allmänt,

Möbler


1. Beskriv din säng?
Har en 180 cm bred säng från märket Malm från Ikea. Har inrett hela sovrummet med ekmöbler :)

2. Vad har för för typ av sittplatser i TV-rummet?
Har en 3-sits och en 2-sits soffa, samt att vi har liggkuddar från Thailand.

3. Vad har du för köksmöbler?
Ihopsamlat kan man väl säga. Stolarna är från Martins mamma och bordet från min mamma. Detta ska dock bytas ut i samband med att vi bygger om köket, men till vad vet jag inte ännu. Det får tiden och resultatet visa :)

4. Hur förvarar du dina filmer, skivor & böcker?
Böckerna har jag i bokhyllor i sovrummet, de räcker dock inte till längre så snart måste en del upp till vinden. Skivor har jag i ett cd-ställ, men de skulle kunnas tas bort de med. Lyssnar aldrig på dem, har ju spotify så jag har ju de skivorna där. Filmer har jag i dvd-hyllor i vardagsrummet.

5. Du måste köpa en ny möbel, vad vill du ha då?
Ett nytt köksbord, då vi knäckt vårt. Skulle förflytta det in i vardagsrummet när vi skulle ha middag och orkade inte ta bort alla ben, men det funkade visst inte så bra...

Tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela