kirsten

Sanna mina ord

God jul!!

Publicerad 2009-12-24 12:19:36 i Allmänt,


Årets julkort :)

Har blivit placerad ute i köket, Martin slår in mina paket. Jag har redan en aning om vad jag får och jag vill bara säga att den mannen är inte klok! Men det är kanske jst därför som han är så underbar! Måste få en chans att slå in mina paket med, men de är inne där Martin är så det är lite svårt. Plus att pappa springer runt hela tiden så jag får helt enkelt vänta tills Martin är klar så att jag kan stänga in mig.

Han är för övrigt lite småsur på mig idag. Drack en snaps igår, vilket tydligen räckte alltför väl. Jag har nämligen legat och pratat i sömnen hela natten. Hahaha! Varenda gång han vände sig om för att kolla om det var nåt jag ville så var jag helt tyst och så vände han sig igen och då började jag prata igen. Idag blir det ingen snaps, är nåt av det värsta jag vet. Mår illa bara jag tänker på det.

Skulle behöva göra mig iordning med. Men badrummet är okuperat. Får kanske fira jul i mysdressen helt enkelt. ;) Skulle se ut det.

Önskar er helt enkelt en helt underbar jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela