kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #35

Publicerad 2009-12-17 22:09:21 i Tjejsnack,

Julen

1. Vilka färger har ni till jul?
Alla möjliga. Men det går ju mest i rött och grönt :)

2. Skickar du många julkort?
Jag skickar till dem som skickade till mig föregående år. I år blev det 16 kort totalt och då är några på listan nya :)

3. Köper du julklappar till många, vilka?
Jag köper till mina föräldrar, min bror, Martin, Martins 4 syskonbarn och så en till en hemlig person i Martins familj. Ja, jag vet vem jag köper till, men den som får den vet inte. Alltså ett litet julklappsbyte där. Samt att vi har ett litet byte på jobbet med. :)

4. Spelar det någon roll om klapparna inslagna i affären, eller vill du göra det själv?
Det beror lite på i vilken affär de kommer ifrån. Vissa butiker lägger ju ner hela sin själ i inslagningen och då är de ju helt ok. Men annars gör jag gärna det själv :)

5. Hur ser din adventsstake ut som man tänder varje söndag?
Det är ett stort svart fat som är fylld med nötter och röda hjärtan. Sen är det fyra stora ljus :) Skulle ha varit torkade apelsiner på med, men de möglade så jag struntade i dem :)

Tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela