kirsten

Sanna mina ord

Aerobics och avslut

Publicerad 2009-02-20 22:13:42 i Allmänt,

Jag tycker om de fredagar då jag öppnar, jag tycker i och för sig o torsdagar med då jag öppnar. Men det jag vill säga är att dagen går så himla fort. Man har hand om mejlen och har man tur är den relativt lugn men att det ändå ploppar in några i timmen. Vissa dagar är den dock hysterisk och bara forsar ur sig bokningar. Idag kollade jag 21 sidor ankomstlista från Coop. Helt jäkla galet! Så kan en fredag se ut. Idag hade vi avtackning av bossen från O´learys så det blev en semla och en Cola. Mums! Fredagar är det dock alltid fika som gäller, mysigt.

Pallrade mig iväg till träningen efter jobbet med. Och det var ljust hela vägen dit och den börjar klockan 17.30 Helt underbart. Jag hade tänkt när jag provade detta pass första gången för ett par veckor sedan att jag inte skulle stå längst fram, för att liksom känna av det hela. Naturligtvis höll inte det. Jag pallar inte att stå längst bak. Det är bara så. Trots att det var min första gång då och min andra idag har jag intagit min plats längst fram. Jag kan ju det här! När jag dessutom hänger med bättre än instruktören själv så ;) Och när hon säger bra och tittar rätt på mig så tolkar jag det hela som att hon tycker att jag är duktig. Hahahah! Det enda tråkiga är att jag går ensam. Jag saknar att kunna kolla på min bror och nästan brista ut i ett gapflabb för att vi ser nån som gör fel och gör det på ett roligt sätt. Jag vet jag är hemsk! Men samtidigt kan vi börja gapskratta åt varandra med för att vi glömmer bort oss och gör helt fel saker på fel ställe. Syskonkärlek kalla det tror jag ;)

Imorrn ska jag testa ett nytt pass för mig. Spinningpuls. Alla i gruppen har alltså en varsin pulsklocka. Ska bli himla spännande! Tror att det kommer att sluta med att jag skaffar en egen så att jag kan klocka Vättern. Efter det lite vila och sen ut till Ingarö och leta efter Persbrandt. Hahah! Nej, ska på middag med Melodifestival och Wii. Härligt!

Efter önskemål från min bror kommer här en bild där halsbandet syns. Jag kan nu berätta att hon tycker väldigt mycket om det trots att hon ser så sur ut. Men jag tror att svarta katter har en tendens till att göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela