kirsten

Sanna mina ord

Träningsvärk

Publicerad 2009-02-24 19:58:34 i Allmänt,

Jag kan knappt böja mig eller röra mig åt nåt håll egentligen. Passet i söndags pajade min kropp totalt. Längesen som jag kände sån smärta på grund av min träning. Men men, det är bara på det igen. Igår körde vi ett spinnpass, sista passet för instruktören och jag tackar för det! Äntligen kanske man kan se fram emot de passen. Som alla andra gånger vi varit på hennes pass och då menar jag verkligen alla, så hade hon glömt den nya musiken och blev tvungen att köra sitt gamla otroligt trista pass. Jag bangade det och gjorde mitt egna pass och jisses vad trött jag var efter det. ;) Fattar bara inte hur man kan köra samma grej varje gång. Kan ju bara erkänna från början och säga att jag är dum i huvudet och kan inte göra ett nytt pass. Usch. Men fick ett bra tips på långpass, så lördag om 2 veckor så kommer det att köras ett spinnpass på 3 timmar. Oh yes!

Blev inget med vår träning idag dock, Martin hade problem med magen och jag hade ont i huvudet som alltid och sen min sjuka träningsvärk. Så en dag med vila är nog inte helt fel. Har ju en massa andra pass inplanerade denna vecka så jag är inte direkt orolig. Vill dock att det ska bli vår snart så att jag kan ta cykeln och ge mig ut på långturer istället :)

Nu ska jag bänka mig vid TV:n och se på Den rätte för Rosing, känner nästan att jag måste följa det programmet då det spelats in på mitt jobb. Vill ju gärna se hur pass mycket vi syns och därefter kunna se om det gett oss nåt. Men det är väl som vanligt när det spelas in TV på hotell, man ser en snabb bild av ett rum och sen tackas man i slutet av programmet. Men det lilla jag sett inför programmet så syns vi en del. Eller ja, hotellet :) Så nu blir det dipp med morötter och gurka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela