kirsten

Sanna mina ord

Trött på idioter

Publicerad 2009-02-04 18:58:57 i Allmänt,

Idag är inte min dag. Antar att jag borde ha stannat hemma eftersom jag inte är helt 100 frisk ännu. Inte blir det bättre när man får höra att man ser lika blek och jävlig ut som man känner sig. Trots att man endast varit borta i 2 dagar så känns det som att man tappat tempot helt och hållet, man hittar inte all info som man vill komma åt och ja, det är tragiskt jag vet! Men men, dagen är snart över.

Den senaste timmen har jag varit med om den ena idioten efter den andra. Två killar i 10 års åldern har dessutom stått utan för och spottat med äckliga sugrörspapper över hela fönstret, när jag totalt ignorerade dem försökte de banka sönder fönstret. Till slut orkade jag bara inte utan blängde och sket i dem ännu mer, då tröttnade de. Men vad har deras föräldrar lärt dem?! Kul summa att få betala om rutan hade kraschat, är ju inget litet fönster...

Fruar som ringer och ska boka åt familjen men ändå envisas med att ge mannens namn. Vet inte hur många gånger det hänt att när man sedan av nån anledning ringer upp, eftersom de givetvis ger hans mobilnummer med, inte alls har en aning om att han har ett rum bokat. För det var ju minsann en överraskelse.

Eller så sitter den som bestämmer och skriker och tjoar i bakgrunden så att rätt saker bli sagda. Men vad tusan, ring själva då! En gav till och med sin man luren för hon tröttnade på att sitta emellan. En annan ringer men när han får höra priset så vill han inte ha det, men OM han hade fått det och det priset så hade det minsann gått jättebra. 5 minuter senare ringer han tillbaka och ska ha rummet för hoppsan hejsan precis som jag sa så finns det inga rum i Sthlm inatt! Idiot, ändå skulle han fortsätta att deala. Han kom ingen vart kan jag tala om. Usch! Att jag sedan absolut ska veta vem just denne gäst är är ju också en lätt match...suck...får ju inte 1 samtal i timmen direkt...

Himla tur att man själv är himla fantastisk och underbar hela tiden ;) Nu ska jag på bio, först en portion ravioli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela