kirsten

Sanna mina ord

Fira och shoppa

Publicerad 2009-01-24 17:15:50 i Allmänt,

Lördag igen då, känns som att det var det precis. Men det är ju i och för sej bara skönt, lördagar är bra! Speciellt så här dagen efter löning :) Direkt efter jobbet igår rusade jag upp på stan för att inhandla dem. Då hade jag ju ändå gått och trånat efter dem under hela veckan. De fanns kvar som tur var, problemet nu blev att de fanns i två olika färger, där jag hittade dem fanns det endast svarta. Men det hela slutade med att jag valde de svarta i alla fall. Det är ju trots allt en himla praktisk färg. Strosade runt lite och kikade på olika reor, men hittade inte direkt nåt mer. Jo, en kjol men inte på rea dock. Men jag ska göra som med stövlarna, fundera i en vecka. :) Ska bli mitt nya tror jag, haha!

Idag skulle vi ha tränat, men det blev inställt på grund av att Martin inte mådde bra. Trist, men så är det ibland. Får ladda inför boxningen imorrn istället. Åkte till Kista en sväng, och gick därifrån med ett par skor ;) Hör och häpna va! Ett par vårskor som faktiskt var på rea så de kostade mig inte så mycket. Här behövdes ingen vecka att fundera på, då jag spanat på dessa sen de kom i somras. Har haft sån tur med både stövlarna igår och dessa idag, fick helt nya par! Jag älskar när det är så! Ingen provsko som en miljon andra har testat och töjt ut! Bra med små fötter helt enkelt! Hittade ett par brallor med, men där ska jag fundera till nästa vecka. Inte handla för handlandet skull liksom. Men dessa har jag med funderat lite på ett tag, men vi får se :)

Idag ska vi börja vårat firande av vår 6-årsdag. Vi är ju i Örebro nästa helg då det är den egentliga dagen, så då passar vi på nu istället. Eller som sagt, vi börjar firandet. Brukar alltid gå på bio och äta middag. Så idag tar vi bion ;) Har biljetter från jobbet som går ut inom kort med, så då passar det bäst idag. Blir Benjamin Buttons otroliga liv. Här ska det gråtas! Förstår inte vad som hänt med mig? I torsdags när vi kollade på den avslutande delen i Jonas Gardells serie De halv dolda så satt jag och grät så jag skakade, igår när vi kollade på Let´s dance ja då kom tårarna igen. Martin tror att jag är gravid, jag tror att jag tränar på det här med hormoner inför en kommande graviditet. För mig veteligen är det ingen bebbo där inne i magen. Men det är bra att låta känslorna komma. Men jag blir lite orolig då jag vet att denna film kan framkalla en och en annan tår, hur ska det gå för mig som gråter till ett underhållningsprogram?

Nej, nu är det nog dax för lite käk tror jag. Aphungrig!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-01-25 19:04:03

Fin blogg, besök gärna min!

Postat av: Suzan

Publicerad 2009-01-25 19:06:50

Sv: ^^ vad bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela