kirsten

Sanna mina ord

akuten med martin

Publicerad 2009-07-27 20:02:36 i Allmänt,

DÖr snart av uttråkning, är med martin på akuten. Förvisso rätt,obehaglig anledning då han flög av sin cykel i full fart. Landade på huvudet och började gå hemåt, man blir ju alldeles mörkrädd. Så här sitter vi och väntar och väntar. Så uttråkad. Martin med nackkrage och thstare än vanligt. Jag är glad som kan leka med hans telefon. Åh, kan de inte ta in honom på röntgen snart. Kissnödig är jag med, men jag vågar inte flytta på mig för då hittar jag honom väl aldrig igen... Men det har varit lite action med,nån brottsling med väktare och grejer. Hehe.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-07-27 20:28:16

ojj hoppas det gick bra med martin!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela