kirsten

Sanna mina ord

Bra humör

Publicerad 2009-06-24 21:48:35 i Allmänt,

Tänk vad mycket solen kan göra med en humör! Känner att det inte finns nåt just nu som skulle kunna få mig att bli på dåligt humör. Visst jag morrar på jobbet för att det är lite väl mycket att göra, men så tittar jag ut genom fönstret och så är jag glad 5 minuter senare. Jag erbjuder mig dessutom frivilligt till att arbeta över för att vi ska komma ifatt och få in alla bokningar, trots att jag hellre skulle vilja gotta mig utomhus. Men samtidigt är det ju så att har man för mycket att göra så njuter man ju i alla fall inte av värmen och att vara ledig. Men nu är vi ikapp för nu i alla fall. Har liksom aldrig riktigt fattat det där med att andra hotell längs med kusterna sagt att de har sina högsta priser under sommaren, för där jag jobbat har man gått ner till sina lägsta för att locka turisterna. Men nu, jädrar i min lilla låda så börjar jag förstå. Att kunna köra med nästintill kongresspriser i slutet av juni, ja då fattar man att det är tryck! Att turisterna inte förstår hur det kan vara så dyrt kan jag också förstå. Men det är bra! Då får ju jag jobba ;)

Har suttit ute på balkongen och läst nu på kvällen, men jisses vad kall jag blev! Hur man nu kan bli det när det är 20 grader varmt ute? Men ja, jag frös och fryser fortfarande. Jag är och kommer alltid att vara en aningens udda. ;) Men nu börjar snart So you think you can dance, me like a lot!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-25 18:30:52

Solen är bra! :) Huset var OK men inte mer tyvärr så det blir inget köp den här gången heller. en det kommer ju fler! Dags för lite semester snart?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela