kirsten

Sanna mina ord

Jag klarade det!!

Publicerad 2009-06-15 23:02:26 i Allmänt,

Äntligen var det min tur! Jag har kämpat, gråtit och svurit, men jag tog mig igenom alla 30 mil denna gång! Jag är så fruktansvärt lycklig så jag kan inte ens berätta hur jag känner mig! Jag fattar det knappt. Jag har cyklat 30 mil! Det tohg sitt lilla tag, men det får det helt klart vara värt! Helt otroligt! Undrar vad jag ska börja träna inför nu då? Mitt mål är att vara helt fit i oktober och då lär jag få kämpa kan vi säga.

Har fått så fint beröm av alla idag så jag blir alldeles rörd! Men vore ju konstigt om man inte skulle få det, är ju liksom en bragd! Finaste berömmet fick jag av Johanna i SPA:t. var där och fick en massage efter jobbet så att jag kunde ladda om inför 5-kampen på Grönan. Men i alla fall så stod jag och beklagade mig över hur mycket jag tränar men hVar ur lite det syns och om hur feta mina lår här. Hon bara skrattade och sa att jag bara hittade på, för hon hade aldrig känt ett par så muskliga ben på en tjej förut. Så alltså, det jag ser som fett är alltså muskler. Hell yeah!

5-kampen då. Var himla roligt! man blir som barn på nytt och man kämpar och sliter, men man tycker inte att man kommer nån vart alls. Jag låg sist hela tiden, tills vi kom till den tävling jag valt. Där vann jag stort, vilket gjorde att jag tog hem hela skiten. Medaljen blev min! Åh, vad glad jag blev! Vi spelade på chokladhjul och jag och Jennifer valde en av brickorna tillsammans vilket gjorde att vi vann där med! En stor toblerone på 2kg står i min hall. Kul att åka tunnelbana med den kan jag säga ;) Borde kanske spela på lotto eller så med, eller?

Bjuder på lite bilder från loppet


Vi ♥


Blöt jag


Min absolut bäste! ♥


Trött jag i Jönköping, 11 mil cyklade


I Fagerhult


I Boviken, 8 mil kvar


Fick köldblåsor, ajajajaj men nu mår de rätt ok igen

Kommentarer

Postat av: gelinda

Publicerad 2009-06-16 09:05:31

Grattis! :)

Postat av: Saga

Publicerad 2009-06-16 17:36:28

GRATTIS!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela