kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #10+11

Publicerad 2009-06-22 20:18:11 i Tjejsnack,


. :)

Telefon

1. Vad har du för operatör på din hemtelefon/mobil, om du har båda?
På hemtelefonen har jag Bredbandsbolaget, böt för inte alls längesen då Martin fick tokspel på Telia, med all rätt! På mobilen har jag dock fortfarande Telia, men där är det för att min familj har samma operatör och vi på så sätt ringer gratis till varandra, men skulle gärna byta där med...

2. Vad pratade du om i ditt senaste telefonsamtal?
Jag ringde Martin och berättade att jag skulle bli sen från jobbet då jag arbetade över.

3. Vad ligger totala telefonräkningen på per månad?
I runda slängar 200 picks, totalt med hem och mobil.

4. Hur ofta skickar du sms?
Nåt varje dag. Då jag arbetar i telefon varje dag så har jag inte direkt nån möjlighet att ringa från jobbet, då är det smidigast med sms.

5. Är det oftast du som ringer till dina vänner?

Det är nog lika. Smidigt med sms som sagt ;)


Kungligt

1. Vad tycker du att kungafamiljen gör som är bra?
Hm, ja det var ju också en fråga. Tycker nog inte att det finns så mycket bra med dem. Drar i och för sig hit en massa turister som gör att jag får jobba. Hahha!

2. Vad tycker du om att en ingift person automatiskt kan bli kung/drottning?
Är väl inget konstigt med det egentligen, då det redan är bestämt att den äldsta barnen i familjen ska bli kung eller drottning. Det viktiga är bara att personen klarar av rollen.

3. Vad skulle du göra om du var en kunglighet?
Köra fort ;) Shoppa, hahaha! Nej, jag skulle nog inte göra nåt särskilt.

4. Vad tycker du om att kungen har straffrihet?
Larvigt! Orkar inte ens kommentera det. Blir bara irriterad. Samma värde för alla, right!

5. Tycker du att vi ska fortsätta ha monarki?
Skulle lika gärna kunna ha en president för min del.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela