kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #8

Publicerad 2009-06-01 22:04:14 i Allmänt,

Ärlighet


1. Säger du till om du får för mycket tillbaka i kassan?
Handlar det om några kronor, nej. Men om det är större belopp, ja.

2. Berättar du för din bästa vän om dennes partner är otrogen?
Ja, det skulle jag nog göra. Skulle först och främst försöka få partnern att berätta det själv. Jag skulle ju hellre höra det från Martin än av nån annan även om det skulle vara min bästa vän som kom med informationen.

3. När förskönar du sanningen för att inte såra någon?
Brukar nog inte göra det, snarare välja mina ord väl för att det inte ska låta för hårt.

4. I vilka situationer kan man vara för ärlig?
I alla skulle jag tro. Men samtidigt måste man ju få tycka osm man vill. Men man behöver kanske inte yttra allt. :)

5. Står du i alla situationer upp för din åsikt?
Ja, jag försöker i alla fall. Ibland är det svårt, men man måste för att inte förlora sig själv. Alla kan inte alltid tycka likadant.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela