kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #9

Publicerad 2009-06-09 23:01:48 i Allmänt,

Fotografering


1. Framkallar du dina digitala foton?
Nej, jag är riktigt dålig på det. Men ska ta tag i det nu. Finns ju inget roligare än att sitta och kolla och bläddra bland kort. Blir en liten annan känsla än att bara kolla på dem på en skärm.

2. Står du helst framför eller bakom kameran?
Tycker om båda, även om jag inte direkt erkänner det eftersom jag själv tycker att jag blir så fruktansvärt dålig på kort.

3. Vad fotograferar du mest?
Allt! Mat, katterna, Martin, familjen, naturen. Har inget objekt som jag fotar hela tiden.

4. Vilka kamera-egenskaper är viktigast för dig?
Oj, jag vill bara att bilderna ska bli bra och skarpa. Sen bryr jag mig inte så mycket.

5. Ett tillfälle då du önskar att du hade haft med dig kameran?
Har nog aldrig missat att ta med mig kameran när det varit ett viktigt tillfälle för mig. Tur det =P

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela