kirsten

Sanna mina ord

Det svänger katten

Publicerad 2009-03-16 22:12:14 i Allmänt,

Igår kväll när vi satt och kollade på Tv hörde vi plötsligt musik. Jag trodde att det var min mobil som började ringa och gick för att kolla. Då möts jag av en chockad Sally, som hade ögon stora som tefat. Förstod att det inte var min mobil i alla fall. Nej, hon hade satt igång klockradion i sovrummet. Duktigt gjort av en kissekatt må jag säga. Jag menar chansen att komma åt just den knappen är ju inte särskilt stor. Kan förstå att hon kände sig lite chockad.

Eftersom Martin är sjuk för jag vet inte vilken gång i raden så blir det lite si och så med vår träning. Trist tycker jag. Men sen ska man ju inte sjåpa sig alltför mycket så jag drar ut honom på promenader och så i alla fall. Igår gick vi igenom en del av Solna, idag en annan. Gick och fantiserade om att kanske testa glass nummer 3 från årets nyheter, men kom sedan på bättre tankar. Så det blev fruktsallad istället. Hur gott som helst och betydligt nyttigare! Imorrn hoppas jag att han är frisk i alla fall. Box 1 står på schemat på tisdagar. Är han inte frisk får det bli ett danspass för min del istället. Men vi får hoppas att han är frisk istället. Behöver lite mer flås än vad dansen ger.

Kongressvecka i storstan med. Helt galet vad mycket folk det är som ringer! Men det är kul. Dagen går sjukt fort, känns som man knappt hinner börja innan det är dax att gå hem. Men när man håller det tempot under hela dagen är man rätt slut när man kommer hem, galet. Men det är snart helg igen ;)


Mina 3 älsklingar :)

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-03-16 22:50:10

Nämen, sikka söta katter! Gillar den med vitt i pälsen - riktiga mucka-inte-med-mig-ögon :D Håller tummarna för att Martin blir frisk snart. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela