kirsten

Sanna mina ord

Sentimentala jävlar

Publicerad 2009-03-17 22:48:18 i Allmänt,

Herre jissus, jag vet verkligen inte vad det är för hormontroll som bor inom mig just nu. Det verkar vara en positiv en i alla fall, för det är inga skumma utbrott det handlar om. Jag är en snäll tjej numera. Nej, det är snarare så att jag gråter hela tiden. Jag gråter när jag är glad och ser nåt fint. Jag gråter när jag och Martin pratar framtid. Jag är helt enkelt sjukt nära tårarna hela tiden. Kruxet är ju som sagt att jag inte alls är ledsen, inte på nåt sätt. Nej, livet är helt underbart! Våren är snart här och resor planeras för fullt. Kan inte bli bättre.

Ikväll när vi satt och kollade på Desperate Housewives satt vi plötsligt här och grinade tillsammans?! Vad är det frågan om undrar jag? Är det normalt? Ska vi hålla på så här för all framtid? Ok, jag vet att Martin är blödig och det är en fin egenskap hos honom. Men vad har hänt med mig? Ja, det är bara att erkänna att jag har ett hormontroll levande inom mig. Som vaknat precis vaknat till liv...

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-03-18 22:26:52

Det är ju nästan så att man tror att du blivit gravid-blödig :)

Postat av: gelinda

Publicerad 2009-03-19 12:07:32

Ni är helt normala - de senaste DH-avsnitten har varit mer känslosamma än vanligt, tycker jag. Jag lipade när Carlos kom med sina kärleksförklaringar till Gabby.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela