kirsten

Sanna mina ord

Utmanad

Publicerad 2009-03-24 22:50:09 i Allmänt,

Jag blev utmanad av Saga.

Regler: Kopiera detta till din blogg och utmana dina vänner. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar... Lycka till!

1. Vad heter du? Chricke
2. Ett ord på fyra bokstäver: Cult
3. Flicknamn: Cecilia
4. Pojknamn: Christian
5. Yrke: Clown
6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg: Cardigan
8. Mat: Currykyckling
9. Sak i badrummet: Cerat
10. Plats/stad: Chicago
11. En orsak att vara sen: Citron i ögat
12. Något man skriker: Crap!
13. Film: Crash
14. Något man dricker: Cola
15. Band: Caesars
16. Djur: Clownfisk
17. Gatunamn: Carl Akrells gata
18: Bilmärke: Citroen
19. Sång: Cocodyrock
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Curling

Jag utmanar: Gelinda, Richard och Micaela

Kommentarer

Postat av: becki_rose

Publicerad 2009-03-25 17:24:01

tjabba tjena hallå! Utförsäljningen är på Garnisonen (här uppe vid mig på karlaplan), Oxenstiernsgatan 15a

åk dit vettja :) De har öppet tills på fredag men väntar man så länge så kanske det bästa tar slut såklart..

Postat av: bec

Publicerad 2009-03-25 19:04:34

Postat av: becki_rose

Publicerad 2009-03-25 19:05:41

Vi stängde nio igår, så det är säkert samma imorron och fredag! Jag ska dit och jobba igen på förmddagen imorron, så jag kan kolla :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela