kirsten

Sanna mina ord

Vajsing

Publicerad 2009-03-31 22:29:01 i Allmänt,

Har haft två helt hemska dagar på jobbet. Servrarna la visst av så det har inte fungerat som det ska på nåt av hotellen i kedjan. Skoj?! Nej, inte det minsta. Är fruktansvärt beroende av våra datorer så det är skrattretande. Dessvärre slutar det ju inte att ringa bara för att datorerna är sönder, så det blir hela tiden långa listor med samtal som ska göras när det hoppar igång. Usch, segt så segt. Men tillslut hoppade det igång på sena eftermiddagen idag. Nog för att det fortfarande var fel på dem så kunde vi få dra igång och jobba. Tycker inte om att sitta sysslolös, usch. Satt med mina provisionslistor och betade av de jag kunde. Upptäckte dock då att vissa saknas i alla fall så det var ju bra att jag upptäckte det. Får leta i en annan hög istället ;)

En gammal kollega till mig sa en gång att man inte ska ha högar av papper på sitt skrivbord, för man flyttar bara runt på dem utan att göra nåt åt dem och det kan nog stämma med en del högar. :) Bättre att ta tag i dem med detsamma så blir de ju aldrig till högar.

Har pajat mina benhinnor med, går runt som en annan gammal dam. Usch, det är inget vidare faktiskt. När jag sedan tänker på vad jag gjort så blir jag än mer förbryllad. Har ju liksom inte tränat, inte varit ute och sprungit. Nej, jag har umgåtts med mina föräldrar, gått promenade och lekt med Martins brorsdotter och av det blev jag halvt invalid. Skoj. Aja, jag gör det som står som behandling. Vilar. Dock lite svårt att göra det när man ändå måste gå för att ta sig till jobbet eller hem från jobbet. Men men, ingen träning på schemat i alla fall.

Nej, dax för Brothers & Sisters, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela