kirsten

Sanna mina ord

Herre min je!

Publicerad 2009-11-23 22:24:21 i Allmänt,

Ojoj, nu är det dax. Jag är livrädd. Men mina rädslor har aldrig hindrat mig från att göra något och det kommer inte att ske denna gång heller. Kommer att bli en spännande tid framöver. När jag kan berätta mer så kommer jag att göra det. Så ni får snällt hålla er till tåls.

Börjar fundera på om jag snart kommer att bli sjuk med. Hat ont lite här och där i min kropp. Men å andra sidan. På mig bara, ge mig vad jag tål. Sen har jag haft det och då enligt vad de säger så kan man ju inte få det igen. Jaja, inte för att jag vill vara sjuk. Men blir man det så blir man det. :)

Kommentarer

Postat av: Jeriko

Publicerad 2009-11-24 13:27:29

man blir inte imunn mot svininfluensan om det är den sjukdomen du menar,Käkar man tamiflu som jag gjort blir man snarare känsligare mot den, därför ska man vaccinera sig efter att man haft influensan för o minimera risken.kan ju va bra o veta:-)

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-11-24 18:58:57

Bli. Inte. Sjuk.



Håller tummarna här för friskare tider. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela