kirsten

Sanna mina ord

Middag med svärmor

Publicerad 2009-11-26 23:23:54 i Allmänt,

Redan fredag imorrn hörrni!! Härligt! Ska vara hemma hela härliga helgen. Dona och fixa, fram med julsaker och städa sovrummet och upp på stan en sväng. Uttnyttja presentkort på restaurang och så ska vi väl hinna med en boxingmatch och inte att förglömma, premiären av tredje och sista delen i Millenium-trillogin. Sa jag att vi ska vara lediga?! Undrar var jag fick den tanken ifrån? Men det är skönt att slippa ha en tid att passa och kunna gå upp när man känner för det. Jag menar, hinner vi inte med stan har Kista öppet till klockan 22 alla dagar fram till jul. Gött!

Igår var det lattjo, brandlarmet satte igång en kvart innan jag skulle gå hem. Det slutade aldrig och jag trodde att öronen skulle trilla av! När jag kom ut till repan kryllade det av brandmän där och ja det var kaos. Men ingen större brand som tur var! Så alla kunde sova gott och jag behövde inte stanna överdrivet länge. Men skoj med lite action ;)

Idag har jag varit på middag med svärmor. Hon var här på besök, eller nej, hon var här genom jobbet kanske är närmre sanningen :) Så då passade hon på att bjuda ut mig och Martin på middag. Libanesiskt! Här blev det idag.18 meze beställde vi in och hon skulle prompt ha dessert med. Jag rullade därifrån. Men gott var det och trevligt för den delen. Min svärmor är en härlig kvinna!

Nej, dax att sova. Öppnar imorrn. Men jag har alltid varit en kvällspigg tjej och morgontrött. Men det är ändå härligare att öppna än att stänga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela