kirsten

Sanna mina ord

Resan är bokad!

Publicerad 2009-11-22 22:16:42 i Allmänt,

Finally! Jag tror lätt att det var bra att jag sa till på skarpen i måndags när jag pratade med mina föräldrar. Annars hade de väl suttit och funderat fortfarande ;) Känns himla bra, valde ett hotell i utkanten, men det känns helt klart värt det. Lite större rum, med jacuzzi på balkongen. Inte helt fel alls. 7 restauranger, spa och gym, spinning, yoga och pilates. Blir gött detta! 19 februari bär det iväg och vi kommer att vara borta i 2 veckor. Nu kan nedräkningen börja på riktigt!

Igår var det också trevligt. Inte för att jag på nåt sätt uppskattar öl och inte whiskey för den delen heller. Men jag hängde vid fudgen. Då kan det faktiskt vara gott med lite whiskey i. Blir lite fylligare smak då. Men Martin var nöjd och det är det viktiga för mig :) Åt lite burgare på Pitschers med. Smaskens! Sen var det meningen att vi skulle hem. Men väl hemma så bestämde vi oss för att inkräkta på en dejt. Så det blev charader och frågespel, vin och mer öl och portvin. Trevlig avslutning på kvällen.

Helgen är slut och en ny vecka väntar med noll planer. Lite gym och så kommer det nog att bli. Kanske en och en annan soldans med. Vill inte ha mer regn och rusk längre!

0 ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela