kirsten

Sanna mina ord

Så less!

Publicerad 2009-11-10 22:50:04 i Allmänt,

Usch, ge mig sol och värme. Jag förgås av detta väder! Det är bara grått, grått och så lite mer grått! Inte en gnutta sol på jag vet inte hur länge. Skiner solen så gör den det när jag är på jobbet. Åh! Jag hatar den här delen av året. Hösten kan vara fantastiskt underbart vacker med alla färger och så. Men nu när de fallit av träden och det bara är kala grenar, så nej tack!

Just i detta nu känns inget roligt. Jag är bara less. Jag behöver verkligen den där resan och det inom det snaraste. Jag orkar inte. Men hur ska det gå? Ja, vi får se. Det är många frågetecken just nu.

2 ♥

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-11-11 18:01:05

Ajdå, än så länge är jag nöjd med vädret här. 16 grader varm, sol och höstigt. Men de säger att vintern kan slå till när som helst. :(



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela