kirsten

Sanna mina ord

Städ och fix

Publicerad 2009-11-02 21:51:52 i Allmänt,

Usch, jag trodde väl aldrig att jag skulle bli så trött av att städa. Men allt jag vill är att sova. Fast vad fint det blir ändå! I köket ekar det numera ;) Har bara vardagsrummet och sovrummet kvar. Tar ju mer tid än vad man tror att torka lister och dra ut allt ur lådor och så. Men man blir ju så nöjd med sig själv sen!

Idag har vi varit en kvinna kort på jobbet. Det känns! Men det har gått över förväntan ändå. Blir det imorrn med, men då har man mer möjlighet att vara kvar en stund extra. Ska ju på Golden Hits med min kollega, och hon slutar 1 timma senare än mig imorrn, så hej övertid och extra timmar ;) Bäst att passa på medan man kan. Ska bli kul med Golden dock! Tycker om när vi blir bjudna så att vi kan rekommendera våra paket ännu mer!

På onsdag blir det bio med Gelinda, ska bli spännande. Hon tipsade om en film, 500 days of Summer. Ska bli skoj att gå på en riktig tjejfilm! Inte massa masslakter eller liknande ;) Ska bli kul att träffa henne med så klart! Var alldeles för länge sedan! På fredag är det Winnerbäck! Yeaaah! Lördag är det hälso och mat mässa och söndag tar vi de två sista rummen! Min vecka det :)

Här kommer bildbevis på min enorma skosamling. Förstår att ni väntat ;)



Barry hjälper till med att packa lådor nedan, eller packa sig själv kanske ;)

Kommentarer

Postat av: Miriam

Publicerad 2009-11-05 21:34:25

Fast lite mer skor med klack behöver du nog! du får min tillåtelse att köpa ett tiotal till! :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela