kirsten

Sanna mina ord

Härliga helg!

Publicerad 2009-10-25 20:41:12 i Allmänt,

Konserten igår var helt magisk! Att få stå och shaka loss i 2 timmar till musik som bara får en att le är helt underbart! Ok, Guvernören körde inte min låt, men han är förlåten ;) Men allt annat var hur bra som helst, coolt att blanda två band så där med. Att allt bara handlar om kärlek inom reggaen blir mer tydligt när de slår sig ihop så där :) Fick dock pallra oss hemåt efter konserten, trots att de höll öppet en timme till efter konserten slut, men mitt huvud höll på att gå i bitar! Så nej, det fick bli en promenad hem. Detta kommer jag ändå att leva länge på ♥

Bra shopping blev det också, lyckades få tag i två par byxor, en superfin klänning. Nöjd! Bilder finns nedan.

Idag var det meningen att vi skulle åka och boxas. Men jag fick snällt gå och lägga mig nästan direkt när vi kom hem. Huvudvärken var tillbaka. Usch! Men det är bara att ta nya tag imorrn. Martin blev ju lite glad i alla fall, han fick ju åka och köpa nya högtalare. Ett helt system faktiskt. Men jag fick bannor om att jag var tvungen att vara försiktig med mina ljus ;) inget spel mer. Hahaha!

Nu väntar en ny vecka. Första veckan på väldigt länge som jag inte har nåt planerat. Ska bli skönt!




Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-10-26 21:21:37

Snygg klänning!



Låter som en lyckad helg. Haha, vad har hänt med de tidigare högtalarna?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela