kirsten

Sanna mina ord

Plus minus noll

Publicerad 2009-10-22 23:01:50 i Allmänt,

Usch, jag borde ta mig i kragen och gå och lägga mig, men det är ju inget kul alls. Jag vill vara vaken, kan ju missa nåt eller hur ;) Kom faktiskt på att jag har glömt två väldigt viktiga saker idag. Mat som skulle handlas ligger fortfarande kvar i affären, dumma ordning i butiken säger jag bara. Men men, det löser sig alltid på ett eller annat sätt. Måste i alla fall rensa vår överfulla frys så då kan man ta sig en låda en kväll, faktiskt. Då slipper man stressen med att ta sig hem från jobbet, hinna laga maten äta den för att sedan dra till träningen. Perfekt ju. Men det är ju helgmaten som är den som jag glömt ;) Men jag löser det. Jag brukar göra det.

Det är så det blir när man är för trött för sitt eget bästa. Har suttit vid mitt skrivbord idag och mått så illa av min trötthet att det inte är sunt. Snälla, ge mig sommaren och framför allt ljuset tillbaka!

Nej, nu tar jag och brer lite frukostmackor och sen kryper jag ner till Edward och Bella en stund igen. Inne på tredje boken nu, den sista som finns i den svenska pocketversionen som jag valde att köpa. Dumma mig! Men men, jag har en miljard böcker att hugga in i och den fjärde delen lär ju inte komma på film än på ett tag till detta land i alla fall ;)

Usch, tänk att vara så här full! Stackars sate! Vilket tungt huvud han verkar ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela