kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #28

Publicerad 2009-10-19 21:39:13 i Tjejsnack,

Dagar

1. Vad gör du helst en fredagkväll?
Kalla mig gärna tråkig, men jag älskar att få komma hem, ta av mig kläderna och krypa ner i mysdressen. Har ingen som helst lust att bege mig ut på galej. Nog för att jag gärna går ut nån gång då och då, men oftast lockar det mer att bara vara hemma. Eller umgås med ett gäng kompisar.

2. Vad gillar du måndagsmorgnar?
Njae, jag är ju hellre ledig ;) Men ofta är man så pass utvilad efter helgen att det inte känns nåt speciellt. Tisdagar är nästan värre faktiskt.

3. Äter du “finare” mat någon speciell dag?
Jo, vi lyxar nog till det lite mer under helgen. Då har man ju mer tid med att göra lite finare mat.


4. Vilken är din favoritdag?
Hm, fredagar tror jag nog. För då har man hela helgen framför sig :)


5. Är onsdag en lille-lördag för dig?
Nej, inte direkt. Har aldrig ansett det att vara det heller.

Tjejsnack

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-20 17:03:55

Tack! =) Imorgon vid 17 vet vi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela