kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #29

Publicerad 2009-10-25 17:36:27 i Tjejsnack,

Reflexer

1. Använder du reflexer, om ej varför?
Jag har en i min vinterjacka, men skulle gärna ha det i min höst/vårjacka med eftersom det är lika mörkt nu som i vinter om inte mörkare. Eftersom det KAN finnas snö på vintern.


2. Vad har du/skulle vilja ha för typ av reflexer?
Oj, jag tycker kanske inte att det är så viktigt hur den ser ut. Det viktiga är ju att man syns!


3. Hur reagerar du när det dyker upp någon i mörkret utan reflexer?
Jag blir grymt irriterad! För oftast händer det där det inte finns så mycket ljus, då undrar man hur det tänkte innan de gick ut?


4. Tycker du att skolan ska dela ut gratisreflexer till barnen?
Ja, det tycker jag vore en bra idé. Behöver ju inte vara skolorna som delar ut dem utan att det är NTF eller vad som helst för företag som värnar om trafiken. Tror att vi fick reflexer av dem i alla fall.

5. När senast är du glad att du hade inbygda reflexer?
När Martin höll på att tappa formen med vår kvällsmat alldeles nyss ;)

Tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela