kirsten

Sanna mina ord

Träningsvärk

Publicerad 2009-10-20 22:52:01 i Allmänt,

Helgen blev helt underbar! Tycker om att umgås med Martins familj, visst man kan bli helt galen på hans syskonbarn, men samtidigt är även de helt underbara. Lördagens spenderades i en av mostrarnas skog där vi plockade svamp till förbannelse. Min första gång! Jag är ingen svampplockar-oskuld längre ;) Kul att man den första gången lyckas få ihop totalt 40 liter! Sen var det lyxig middag med lammstek och en massa gott. Tidig kväll blev det med, men det gjorde bara gott.

Söndagen började med god frukost och barnmys i fåtöljen, en på varje arm hade jag. Kärlek! ♥ Sen rensade vi svampen. Kändes som att det aldrig skulle ta slut, men solen sken och vi satte på infravärmen och tjattrade på. Så det kan bli när 3 tjejer sitter tillsammans. ;) Sen bar det av hemåt. För en gångs skull i hyfsad tid. Himla skönt att ha hela kvällen hemma. Förvällde svamp och la upp lite annan svamp till torkning. Så nu är hela frysen full. Vet inte vad jag ska göra med all svamp eftersom det bara är jag som äter. Men det får bli ett senare problem.

Igår jobbades det och efter jobbet knatade jag iväg på en 30-minuters promenad för att sedan köra ett pass med aerobics. Så roligt! Mindre skoj var det att mitt kort hade gått ut men ingen info om dett har skickats ut. Lite dåligt tycker jag. När man dessutom betalar via autogiro så tycker man ju att det borde vara löpande, men icke. En sak som jag definitivt saknar med Nautilus i Örebro. För där hade jag samma pris från det att jag började tills jag slutade och det var ganska bra rabatt faktiskt.

Idag jobbades det lite till och vi fick träffa den nya bossen. Kan bli bra detta tror jag. Måste bara ge honom en plats att göra sitt :) Sen åkte vi iväg och boxades jag och Martin. Så himla roligt! Men Martin är inte den som är så pricksäker, tur att jag inte äger ett par sillisar ;) Hahah! Pang hade det sagt då. Men det är skoj att vara igång igen! Nu jäklar, har sagt det förut, men det handlar ju trots allt bara om att hålla igång! Har dessutom varit duktig på att skriva in alla pass i almanackan så nåt ska jag väl få till. :) Men träningsvärk börjar jag få både från passet idag och igår ;)

♥ 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela