kirsten

Sanna mina ord

Trist

Publicerad 2009-10-03 12:26:26 i Allmänt,

Åh, när jag vaknade imorse kändes allt mycket värre än när jag gick och la mig igår. Blir så trött, jag har ändå sovit mer än 12 timmar. Det är inte alls rättvist! Igår missade jag en middag och nu ser det ut som att jag missar ett barnkalas :( Men jag har gjort som så nu att jag skippar lunchen då man sitter så nära inpå varandra och jag har ju dessutom inga hungerkänslor. Sen kanske jag går iväg till fikat. För då kan jag ju hålla avstånd samt att Martin kan ge mig det eventuella fikat som jag känner mig sugen på. Men problemet kommer ju till barnen. Hur får jag dem att inte vara nära mig? Äh, de kommer att ha fullt upp med gullungens nya presenter, eller vad tror ni? Sen fortsätter kalaset med hämtmat och jag kan ju liksom slinka iväg hemåt när jag känner för det. Fördelen med att bo så nära.

Har en specialhonung som jag kan rekommendera! Jag tar den alltid när jag är sjuk för vips så är man frisk igen. Känns som det i alla fall. Som imorse när jag vaknade och inte hade nån röst alls och så tog jag en kopp te med denna mirakelhonung i och så kunde jag plötsligt prata utan problem. :) Man köper den på marknader där man köper honung och det ska vara eukalyptus i den :) Så!

Jag vill typ strypa de nya grannarna här. De borrar och bankar så att jag blir galen! Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela