kirsten

Sanna mina ord

Bra vecka

Publicerad 2009-09-24 22:43:34 i Allmänt,

Jag hade cirka två veckor på mig att lyckas med nåt som är omöjligt. Kan inte säga att jag lyckats ännu får jag har inte provat klänningen sedan i söndags och då såg det så där ljust ut. Men när jag vägde mig idag så visade vågen på -1 kilo. Tycker jag är helt underbart jobbat. Då det varit lite si så där med träningen denna vecka, då Martin vilar upp sig inför loppet på lördag. Så jag fortsätter med min fina frulle med yoghurt och frukt. Mums! Ibland behövs det lite förändringar så löser sig resten av sig självt. Men min bror är här på lördag så jag får ta hans experthjälp där. Då kommer han även med en något bättre locktång än den jag har. Så fin i håret ska jag nog bli med.

Är helt imponerad av mig själv med, idag har jag jobbat, men när jag kom hem slängde jag in de första maskinerna med tvätt, planterade mina nya plantor på balkongen, cyklade iväg till vägningen, åkte hem, fixade med nästa lass med tvätt, åkte och handlade, väl hemma så bakade jag 2 sorters kakor och så lite mer tvätt på det och lite mat i magen. Grymt va?

Imorrn kommer min familj hit, middag står på tapeten och bara umgås antar jag. Jag hinner inte med så mycket mer eftersom jag stänger. Lite tråkigt men så är det. De är ju kvar över natten så när Martin pinnar iväg till Lidingö så får väl de hjälpa till med min utstyrsel alle sammans. Ser det framför mig hur pappa hjälper till att välja klänning, färgblind som han är ;)

Nej, mer än så här blir det inte idag, jordens tråkigaste blogg, jag vet. Men men...ska fixa med kakorna inför morgondagen då vi ska få se chefens lilla son :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela