kirsten

Sanna mina ord

Hösten är här

Publicerad 2009-09-29 22:05:12 i Allmänt,

Åh, burr burr sicket väder vi fått. Nog för att det är mysigt att kunna sitta inne med tända ljus och svepa en filt runt omkring sig. Men hur det än är så måste man ju faktiskt bege sig ut nån gång med. Dessutom spelar det inte så stor roll om man är inne eller ute, i alla fall inte på jobbet, för där är det kallt! Säljarna verkar inte förstå detta, eller så är de i klimakteriet allesammans trots att ingen av dem är i närheten av den åldern. Men de öppnar dörrar till höger och vänster och längst in sitter vi och huttrar. Kan säga att trots kostym på så är det kallt! Vi går givetvis och stänger den förbannade dörren, men 5 minuter senare står den minsann öppen igen. Behöver jag säga att de även har sina airconditions på? Knasbollar!

Jag har inte haft en ordentlig höstjacka sedan urminnes tider, ja visst jag har en skinnjacka, men jag vill gärna ha en kappa med. Tanten Agda inom mig vet ni ;) Nej, men nåt som passar till lite mer fina kläder. Ja jag tror att ni fattar. Hur som haver, idag var vi till Kista för att köpa presenter till Martins äldsta brorsdotter. Själv ville jag ha ett par jeans då jag typ äger ett par som jag gillar. Jeans är inget jag direkt gillar att köpa ;) Jaja, kom inte hem med några jeans men faktiskt en jacka. Det roliga med det hela är att det inte alls är nån fin kappa. Nej, den går minsann åt det lite mer sportiga hållet. Hahahahah! Men fin var den. Hittade även ett superfint armband. Är helt kär i Pearls for girls. Skulle nog kunna köpa alla deras smycken tror jag!

Väl hemma började jag läsa lite bloggar och hittade att man minsann kan buda på väggdekorer så det började jag göra. Eller jag planerade mina bud väl, det första gick åt fanders men det andra vann jag! Så inom kort kommer det hem en fin väggdekor till mig! Me like a lot! När jag sedan började visa Martin de jag lagt i min minneslista och andra som jag bara tyckte var fina började han klia sig i huvudet och frågade lite snällt om var jag tänkt ha alla dessa dekorer ;) Man behöver ju faktiskt inte köpa alla, trots att de är väldigt fina ;)

Måste bara rekommendera en serie, Mannen under trappan, en helt underbar serie. Eller underbar kanske man inte ska kalla den, för den är otroligt mörk och hemsk. Men sjukt spännande!

8 <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-01 19:20:59

Haha, det finns en liten knapp som man trycker på när man skriver inlägget, så man får upp en massa olika symboler och där går det att välja ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela