kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #21

Publicerad 2009-09-02 18:44:23 i Tjejsnack,

Musik

1. Vad lyssnade/lyssnar du på i tonåren?
Oj, jag har alltid varit så blandad! Har alltid lyssnat på det mesta. Men då var det mycket trance och så ett och annat pojkband i de tidiga tonåren.


2. Vilken artist såg du senast live?
Måste ha varit på reggaefestivalen, en himla massa bra band. =0)


3. Nämn fem artister du vill se live?
Hm, Lars Winnerbäck, Sean Paul, Kent och Mika. Ok ok, jag har sett några av dem live förut. Men vad spelar det för roll när man gillar musiken? Finns massa mer som jag gärna skulle vilja se =0)


4. Vad brukar du lyssna på hemma?
Ja, allt. Det beror på vem som kommer hem först. Jag eller Martin, är han hemma är det mest skit ;) Haha, nejdå, men en massa hårdrock och så en massa bra reggae förstås. Plus en massa annat, härliga spotify!


5. Spelar eller har du spelat något instrument, vad?
Nej, jag gör tyvärr inte det. Skulle ha börjat spela gitarr en gång i tiden, men när jag väl var på öppethus så hittade jag en sångklass men det ville inte min mamma så det blev inget av nåt ;)

Tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela