kirsten

Sanna mina ord

Härliga tider!

Publicerad 2010-04-04 12:08:33 i Vardag,

Mina vänner, känner ni att våren är här? Som vi längtat! Man bli piggare direkt, bara att vakna med solen i ansiktet gör en ju glad. Ok, riktigt så är det väl inte när man bor i en skogsdunge, men man ser att det är antingen ljust eller lite mörkare genom persienerna. Härligt! Men detta medför ett problem. Jag har ingen vårjacka. Vi tvättade min förra året vilket medförde att den inte bara blev ren utan tappade färgen. Det funkar inte! Så nu ska jag bege mig upp på stan i min varma jacka för att se om jag kan hitta en tunnare. Hoppas att den finns där bara!

Annars måste jag säga att det är himla härligt att vara ledig. Det kommer att göra att man blir ännu mer pigg :)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-04-04 19:13:47

Allt blir så mycket enklare och roligare på våren! Hoppas du hittade någon jacka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela