kirsten

Sanna mina ord

Ljuset

Publicerad 2010-04-22 22:23:50 i Vardag,

Allt blir inte alltid som man tänkt sig det. Vissa val man gör leder till att nåt annat inte blir av medans andra val gör att allt händer i ett rasande tempo. Just nu tror jag att det är det undermedvetna som pratar med oss. Jag tror helt klart på att vissa saker är menade att hända. Jag tror att nåt bättre väntar runt hörnet och en lösning på de problemen som finns. Efter dagens möte känns det faktiskt lite bättre, så om vi tar in en tredje part kanske det blir ytterliggare lite bättre. Men tillsvidare så stannar vi nog där vi är. :)

Martin är på kickoff med sitt jobb. Han åkte hemifrån klockan 6 imorse. Inte direkt avis på det faktiskt. Sen hette det att de skulle sitta i möte mellan 11-19 och ja det gör de säkert, eller gjorde kanske man säger nu ;) Antar att de har det riktigt trevligt för herrn har minsann inte ringt hem, undrar om det betyder att de som ett gäng med andra herrar i vår reception för några veckor sedan stod och flirtade med receptionisterna. Hahah! Kommer vara en trött Martin som kommer hem imorrn. Själv har jag storhandlat, blivit påmind om att hämta ut födelsedagsbiljetter, kört bil utan glajjor vilket är mindre smart jag vet jag vet, men jag ser på håll om än lite suddigt! Kört nybörjarpasset med zumba samt styrkeövningarna och sen lite tv-tittande.

Imorrn är det äntligen fredag igen :) Tiden går fort när man har roligt! Skulle ha gått på middag, men den blev inställd på grund av sjukdom, vilket är jättetråkigt! Men alla måste ju vara pigga och krya om det ska vara kul! På lördag väntar Bounce och söndag inga planer alls. Härliga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela