kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #52

Publicerad 2010-04-12 21:16:24 i Tjejsnack,

Smycken

1. Vad gillar du för typ av smycken?
Alla möjliga olika, men jag ser gärna att det är enkelt och snyggt, infte för uppeseendeväckande. Men ändå speciellt så att inte alla har det.

2. Har du gjort några egna smycken, vad?
Hm, jag har gjort lite armband och så. När det var populärt med zenitlera så gjorde jag lite broschar och ringar. Men det är väldigt längesedan jag gjorde nåt.

3. Vilket är ditt absoluta favoritsmycke, beskriv det gärna eller lägg in foto?
Har inget favoritsmyckte. Använder alla när jag har lust. Men just nu är jag helt galen i Pearls for girls smycken. Tror inte att man kan ha för många ;)

4. När använder du smycken?
Varje dag i stort sett. Men sen händer det ju att man glömmer. Men det känns som att går man klädd i kostym varje dag på jobbet så blir det en helhet med ett litet smycke.

5. Har du några piercingar, var?
Ja, förutom de i öronen som är en form av piercing så har jag en i naveln.

Tjej & killsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela