kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #53

Publicerad 2010-04-18 20:35:28 i Tjejsnack,

Födelsedag

1. Vad fyller du nästa gång?
Jag fyller 28 den 7 april nästa år.

2. Hur firade du din senaste födelsedag?
Först på jobbet med en massa kakor och jordens godaste tårta som jag bakat. Sen efter jobbet var jag och Martin och åt libanesiskt på en restaurang i närheten av jobbet. Mys.

3. Vad önskar du dig till din nästa födelsedag?
Oj, det är ju nästan ett år dit och jag hade svårt att komma på vad jag ville ha denna gång. Men kanske några smycken eller så, det funkar alltid. ;)

4. Har du något speciellt födelsedagsminne, vad?
Alltså, jag har ju aldrig blivit överraskad eller så. Men när jag fyllde 20 så hade jag lite folk hemma, Martin som precis muckat från lumpen kunde inte komma hem till mig eftersom hans syster fyllde 30 och hade fest hos sig. Men när vi sedan skulle ut på krogen slöt han upp med oss, vi hade då inte träffats på cirka 2 veckor. Kan säga att det var pirrigt :) Kommer så väl ihåg hur han kom och gick emot oss...

5. Är du bra på att komma ihåg andras födelsedagar?
Ja, faktiskt. Men jag skriver upp dem i almanackan jämt också  :)

Tjej och killsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela