kirsten

Sanna mina ord

Jobb, jobb, jobb

Publicerad 2010-08-24 22:41:52 i Jobb,

Mitt liv består just nu av jobb! Därför är jag inte här så ofta som ni märkt. Sen jag började jobba igen efter semestern, cirkus två veckor, har jag jobbat över, varje dag! Detta gör att jag inte har så stor lust att tillbringa min tid vid en dator när jag väl kommer hem. Men om en vecka lugnar det ner sig, då har alla läkare kommit och många har lämnat oss. Skönt ska det bli! Att tro att man skulle känna sig utvildad är ju skrattretande. Men men...

Imorrn väntar det första återbesöket hos tandläkaren, lagning står på schemat. Jag längtar fruktansvärt mycket...eller inte! Men ska bli skönt att äntligen få det gjort. Har ju trots allt gått med detta hål alldeles för länge! Sen är det bara två besök kvar, sen är jag klar för detta år :)

Vet ni hur många ord som har ett v i sig? Alldeles för många har jag märkt då just denna knapp idag verkar ha gett upp på mitt tangentbord. Är det inte det ena med denna dator så är det det andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela