kirsten

Sanna mina ord

En zombie till pojkvän

Publicerad 2010-12-16 21:46:40 i Familj,

Igår natt blev jag väckt av min käre sambo. Han låg och drog mig i handen och skakade och skakade och pratade väldigt mycket. Han grips plötsligt av panik och skriker "var är katten???" "Var är Barry" Sen börjar han slita i mitt täcke nere vid fötterna och fortsätter tjata om katten, klappar mina fötter och täcket. Jag börjar ju förstå att han inte är vaken utan att han sover och får honom att lägga sig igen och säger att Barry inte är i sovrummet och att jag gärna har mitt täcke ifred. Han verkar nöjd med det och lägger sig igen. Jag går upp på toa och när jag kommer tillbaka så ligger han fortfarande och pratar. Men nu om en av sina kompisar, han säger hans namn flera gånger och skäller på honom för att han inte spelar tv-spelet de tydligen spelar på rätt sätt.

Vad är det för fel på min karl egentligen? Pratar han inte i sömen är han ute och springer, alltså liggande i sängen. Inte konstigt att jag har sån taskig sömn numera... Han klagar i och för sig på att han sover dåligt han med, tror jag det så aktiv som han är ;) Men kanske är detta nån form av förberedelse för honom med inför det som komma skall?

Kommentarer

Postat av: Grinders.se

Publicerad 2010-12-16 23:49:19

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela