kirsten

Sanna mina ord

Kottens kläder, so far...

Publicerad 2010-12-10 22:39:15 i Bebis,


Cool reggaebody med tillhörande mössa, kottens första plagg. Dock lite för stort, men kan kanske användas i Uppsala på festivalen i augusti nästa år :)


Traderavinster, Villervalla, P.O.P och Baby popeye

Mera vinster, Villervalla (behöver jag säga att jag älskar Villervalla?)

Cool kattbody och en cool stjärnbody från Kameleont (katten vet jag ej märke på i skrivande stund)

Lundmyr of Sweden, och en den stora kissen med i bakgrunden

Söta brallor från HM

Klart kotten älskar sina päron ;) från HM

Senaste inköpet, så mysig dress! Från HM

Hur söta är inte bebisstrumpor? Från HM

Behöver jag säga att vi gillar randigt? Eller det är egentligen Martin som är det stora fan:et men jag är ju inte sen att hänga på. Nästa plagg måste nog vara rutigt, för då matchar vi Martins garderob perfekt. Hahaha! Så skoj att handla dessa saker. Man hittar ju bara mer och mer varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela