kirsten

Sanna mina ord

Mexico, here we come!

Publicerad 2010-02-18 21:24:54 i Allmänt,

Äntligen är dagen här! Dagen som planerats i all evighet känns det som. Ena stunden skulle vi åka då, nästa skulle vi åka sen för att slutligen bli nu. Äntligen! Känns helt galet underbart bra hörrni! 2 veckor i värmen istället för det här skittråkiga vädret. Jo, jag gillar snö, men jag börjar få nog. Ge mig vår och SOL framför allt. Mer snö, nej tack!

Ok, jag ser inte det minsta fram emot att alla de långa timmarna uppe i luften, jag ser inte fram att ställa om dygnet så radikalt, jag ser inte fram emot att vara uppe så många timmar i sträck. MEN, jag ser fram emot alla äventyr, bad, sol, träning (ja ni läste rätt, finns ett gym där som vi alla ska nyttja). Kommer bli underbart med all inclusive, bara att visa fram det lilla bandet så får man det man ber om. Här ska det lyxas! Men så är det ju, det är ju därför vi åker. För att fira Mami! Ok, hon fyllde i juni förra året. Men med stormar och orkaner så kunde inte resan bli av förrän nu. Lika glad är jag för det nu :)

Nej, om jag skulle ta och packa klart?! Varför vara i tid idag när jag aldrig är det annars? Vore ju dumt att bryta en fungerande trend. Men kläderna ligger så fint uppradade på golvet, nu är det bara skor kvar. Problem problem! Undrar om jag ska ha klackar med eller om jag ska skita i det. Tar jag med dem kommer jag inte att använda dem, tar jag inte med dem kommer jag att vilja ha dem en dag. Dumt. Man måste ju i och för sig ha ett par finskor med sig till middagarna. Men men, det löser sig.

Om ni vill fortsätta att följa denna strappats, gör det här, för jag kommer inte att blogga här under dessa veckor. Ni andra får helt enkelt vänta tills jag kommer hem då :) Vi ses om några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela