kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #43

Publicerad 2010-02-07 18:48:18 i Tjejsnack,

Skönhet
 

1. Skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation, vad?
Njae, inte just nu i alla fall. Kanske sen när man fått de barn man vill ha och ammat dem klart. Men jag tror att man helt enkelt får lära sig att leva med det man fått.

2. På vilket sätt sköter du om din kropp på utsidan?
Jag smörjer mig så ofta jag kommer ihåg och jag brukar gå till SPA-tjejerna på jobbet och skrubba mig lite då och då. Då jäklar känner man sig fräsch! Alldeles mjuk och len.

3. Vad tycker du är INRE skönhet?
Att man har ett gott hjärta och villa andra väl.

4. Måste din partner vara snygg, eller räcker det om h*n har ett gott hjärta?
För att man först ska se en kille så måste det ju vara lite snygghet hos honom, annars skulle man ju aldrig försöka få honom på hugg. Men när just den första attraktionen försvunnit så måste det goda hjärtat verkligen finnas där.

5. Vad tycker du är sexigt hos en man/kvinna?
Utstrålningen! Har man inte den så faljerar resten.

Tjej & killsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela