kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #44

Publicerad 2010-02-17 21:11:37 i Tjejsnack,

Livet

1. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag?
Jag tror inte att jag skulle vilja byta liv med en annan människa. Visst det vore ju coolt att se hur de lever och tänker. Nej, jag skulle nog hellre byta liv med en fågel. Tänk att kunna flyga! Ok, jag är skitskraj för att flyga i plan, men det skulle nog kännas helt magiskt att kunna flyga själv!

2. Vad skulle du göra om du fick byta liv en vecka?
Då kanske jag skulle vilja byta liv med en människa, man hinner ju med lite mer då ;) Nån rik sak så att jag skulle kunna resa en massa under denna vecka :)

3. Vad skulle du aldrig i ditt liv göra?
Vara elak mot nån medvetet. Mörda eller slå nån. Listan kan göras lång!

4. Hur tror du att ditt liv skulle se ut om du vann 50 miljoner?
Jag och Martin skulle bo i en större lägenhet, vi skulle resa massor, alla lån skulle vara betalda och livet skulle vara bekymmersfritt på den sidan :)

5. Den händelse i mitt liv som påverkat mig mest är…
När jag träffade Martin, finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är för det. Låter larvigt, men så är det.

Tjej & killsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela