kirsten

Sanna mina ord

Dax för en lista

Publicerad 2010-01-12 21:50:16 i Allmänt,

Den här listan hittade jag hos Cosmo.

 

Namn: Linda Maria Christine Karlsson

Piercingar: En i naveln

Tatueringar: En fladdermus i nacken och tre stjärnor på foten

Längd: ca 1,65

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Röd

Fräknar: Japp, cirkus en miljard

Motto: Lev livet medan du kan, imorrn kan det vara försent

 

Kär? Ja, jäklar vad kär jag är!!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i en större lägenhet!

Tycker du att du är attraktiv? Duger ;) Vissa dagar är bättre än andra

Dricker du? Ja, både vatten och mjölk ;)

Röker du? Nej, aldrig i livet!

Vilket schampo använder du? Byter lite då och då, för det lärde mor min att man skulle göra. Men just nu Loreal.

Vilken parfym använder du? Kate Moss

Vad är du rädd för? Djupa vattendrag

Gillar du att tvätta? Roligare att tvätta än att vika skiten sen

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar dem!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Oj, kan inte ens minnas när det var?

Filmen du köpte? Hm, Madagaskar 2 kanske?

Låten du hörde: Hide and seek

Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik, lyssnar på Spotify istället

Personen du ringde? Martin

Personen som ringde dig? Martin

TV-program du såg? Mästarnas mästare

Person du tänkte på? Tänker alltid på Martin ;)

 

 

Favorit...

Låt: Har ingen favoritlåt, lyssnar på allt. Eller ja, nästan i alla fall ;)

Sak att göra: Slappa till en bra film?

Sport: Innebandy eller kanske boxning, ska jag kolla så är det hockey, mer smällar så.

Dryck: Vatten

Kläder: Mysdressen

Film: Jag är lite tråkig, har ingen favoritfilm heller. Men jag gillade Crash väldigt mycket

Bil: Volvo eller Renault

Serie: Oj, nu kommer denna rad bli full. Lost, Csi Las Vegas, SYTYCD, Greys, DH, Ugly Betty, Heroes, Brothers & Sisters, Gossip Girl, Entourage ska jag fortsätta? ;)

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Hm ja, men jag slogs inte!

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Hm, ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? På riktigt kanske 3 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? Oj, vet inte

Hjärtan brustet på grund av dig? Inget hoppas jag

Tjejer du kysst? Hm, inga

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett 10-tal kanske

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1

 

Senaste...

Boken du läste? Plöjer de sista delarna av "Sagan om Isfolket" innehåller endast 49 volymer!

Personen du fick e-mail av? Jobbet

Personen du fick brev av? Oj, det var så längesedan jag fick ett riktigt brev...men fick ett vykort av Martins brorsdotter för några år sedan :)

Personen du fick sms av? Min chef

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nyårsafton

Saken du köpte? Var och veckohandlade för en stund sedan

 

 


Vad har du gjort idag? Varit hemma från jobbet och plöjt Gossip girl-avsnitt
Var det kul? Jo, visst. Men hade hellre jobbat

Brukar du svära mycket? Kan komma nåt ord då och då

När stiger du upp på morgonen? Runt 7-7.30, lite beroende av när jag börjar jobba

Vad har du dig? Mysbyxor och en stickad kofta

Vad ska du göra ikväll? Ska snart kolla på Paradise Hotel

Vad är du allergisk mot? Apelsinjuice

Var har du ont? I höften

Använder du hårspray? Väldigt sällan

Kan du stå händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Båda

Salt eller socker? Socker (beror ju iofs i vad, men gillar inte salt så mycket)

Gillar du ketchup? Nej, usch och fy!

Är du glad nu? Jovars

Var du glad igår? Gladare än idag

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är... ? där jag bor och arbetar

Göteborg är... ? en rolig och mysig stad

Kan du sjunga? Hellre än bra

Spaghetti eller makaroner? Tagliatelle ;)

Land du vill besöka? Egypten, Jamaica, Kina med flera

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela