kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #41

Publicerad 2010-01-25 20:05:32 i Tjejsnack,

Antingen eller

1. Dusch eller badkar, varför?
Oj, jag är rätt delad i denna fråga. Älskade badkar förut och det var mer eller mindre ett krav när man gick på visningar. Men sen när man väl hade ett badkar användes det så sällan så att det inte är värt rengöringstiden av det. Så nu är jag mer för dusch, så att man får mer plats i badrummet. Nu på visningarna så är det första vi båda säger att det kan man ju ta bort och ställa dit en tvättmaskin istället ;) Kommer dock att låta annorlunda när vi har barn sen. Hahhaa!

2. Kött eller fisk, varför?
Kan inte välja nån för jag tycker om båda. Men ute äter jag oftast kött eller kyckling. Men en god fisk går inte av för hackor det heller!

3. Silver eller guld, varför?
Då jag är mer guldig i huden så är det det som gäller. Men har börjat blanda desto mer eftersom silver är något billigare och om man köper fejk typ på hm så är deras silversmycken snyggare än deras fejkade guldtoner.

4. CD-skivor eller musik i datorn, varför?
Lyssnar aldrig på cd-skivor! Kanske nån gång ibland i bilen, men annars är det spotify som gäller här hemma.

5. Duschcreme eller (hård)tvål, varför?
Duschcreme, nåt annat funkar inte! Är alldeles allergisk mot den hårda tvålen och så får man små bitar under naglarna och allt känns äckligt och i tvålkoppen blir det alladels slajmigt. usch. Nej flytande ska det vara.

Tjej & killsnack

Kommentarer

Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Publicerad 2010-01-26 06:56:58

Ibland undrar jag hur man överlevde utan Spotify innan, haha!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-29 09:43:12

Hej! Vi har rätt fullt upp i helgen, men kanske kan försöka hinna med en träff! Vore kul att ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela