kirsten

Sanna mina ord

Helt slut!

Publicerad 2010-03-30 19:29:24 i Vardag,

Igår testade jag på nåt nytt! Var på Afro-jympa, nej visst det är inte något nytt men det var första gången som jag testade det. Jag är frälst efter ett pass. Jisses, vad skoj det var! Tror att det kommer att bli ännu roligare med tiden när man får in stegen och inte behöver stanna upp och fundera hela tiden på vad det är instruktören gör, utan att man mer går in i sig själv. Underbart! Det är dock inte i vår egen förening, men eftersom det tillhör Stockholm så tränar vi gratis där med våra kort, eller gratis, men vi behöver inte betala nåt extra. Dock får man ju ta sig lite längre, men men, det är värt det! Idag känns det i varje muskel i hela kroppen. Men det är skönt! Fick dock strunta i boxen, hade aldrig gått att hålla emot mitsarna för alla slag och jag vet ju var det skulle sluta för egen del. Blev en kort promenad i alla fall. Huvudsaken är att man rör på sig inte vad man gör :)

I helgen ska jag promenera iväg med min dumma cykel med. Jag lämnade in den för lagning i höstas, den höll en vecka sen var problemet ännu värre än tidigare. Nu minns jag dock inte riktigt vad felet var. Men de lovade att de skulle rätta till det. Bara att hoppas att det gäller fortfarande. För snart är det adjöss till tuben för ett par månader och hej hej cykeln. Skönt att slippa passa tider och skönt att få lite gratis motion. Sen är det himla trist att inte få läsa när man åker till jobbet. Lite svårt att höra vad de säger i en talbok tyvärr. Men musik funkar ju fint.

Nej, dax att se till maten. Lovar att det kommer lite recept inom kort. Måste bara hitta motivationen för att plita ner dem. :)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-31 19:59:08

Testade Afrodans för en tid sedan och oj vad det var kul. Spännande och annorlunda!

Postat av: Micaela

Publicerad 2010-03-31 21:15:18

Var tränar man afrojympa? Låter spännande :)



Kram

Postat av: Ida

Publicerad 2010-04-02 12:11:04

Jag har också testat afrodans. Det var riktigt roligt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela