kirsten

Sanna mina ord

Galen lördag!

Publicerad 2010-05-30 23:23:29 i Fest,

Igår var det äntligen dax för mig att köpa de där underbart ljuvliga skorna! Men så blev det inte. De fanns nämligen inte i min storlek i butiken, endast inne i stan och jag befann mig i Kista. I nästa butik fanns storleken men inte färgen. Blev inga nya skor. Jag skulle köpa en studentpresent, men hittade ingen som passade bara massa fel på dem. Blev ingen present. Vi skulle gå in i en Telenorbutik för att ställa några frågor om lite telefoner för att göra mitt kommande val lite lättare. Vi gick därifrån med varsin ny telefon. Hur knasigt kan det bli? Nu sitter vi hela tiden och klämmer och hittar nya funktioner på denna underbara telefon. Hur kan det komma sig att vi inte skaffat dem tidigare är min nästa fundering? Att Martin valde en han med, ja det är märkligt. Men rätt kul. :)

Vi fortsatta galenskaperna med att få oväntat besök av Martins föräldrar och fick dammsuga i all hast för att hans pappa skulle kunna andas här inne. Sen kom vårt nästa besök. Förfesten kunde börja med tacos och ESC i bakgrunden. Sen knatade vi hem till F och fortsatte där. Då var hela min ena häl helt söndertrasad och nej lillebror jag överdriver inte denna gång! Alla var chockade över att jag ens hade kunnat gå med denna såriga häl. Men dubbla plåster löste det lilla problemet. Vi hejade och hejade på Tyskland då F hade spelat onödigt mycket pengar på den låten, att vi sen råkade gilla låten är ju ett angenämt problem. Idag kan han skratta hela vägen till banken. Vi gick vidare ut i vimlet till en väldigt överfull krog och det var kul. Jag leker äktenskapsmäklare och jag tror banne mig att jag kommer att lyckas. När krogen schasade ut oss gick vi tillsammans med vikingen och hans kone till F igen och satt där en stund. Halv fem imorse var vi hemma och upptäckte att brödet var slut och att vi fick äta köttbullemackor utan bröd. Funkade det med.

Idag blev det sovmorgon. Sen inhandling av mina skor. Pizzaätning och tvättning av bilen och så lite Heroes på det. Nu är jag piggare än vad jag varit på hela dagen och nu ska jag sova. Kul kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela