kirsten

Sanna mina ord

Hårdrock och kärlek

Publicerad 2010-05-28 23:31:13 i Musik,

Det bästa med att vara tillsammans med nån är att denne person vidgar ens vyer. Ok, jag har alltid varit en väldigt blandad människa. Kan lyssna på allt från dansband till hårdrock. Men sen kanske jag inte gillar alla stilar lika mycket. Jag vill ju helst ha dansant musik och då regerar ju schlagern. Men ibland krävs lite annan musik, som när man tränar eller när man cyklar till exempel, då ska det helst vara tunga beats så att man lätt kan hänga med i takten.

Idag när jag satt på jobbet så kom jag plötsligt på att det inte skulle bli nån tacosmiddag. Hade lovat Martin att vi skulle till Grönan där Mustasch skulle spela. Kan väl säga att jag inte var helt överlycklig, nån låt här och där kan vara trevligt men en hel konsert. Njae. Men hur som cyklade hem i ösregn, det droppade så mycket om mig när jag kom hem att Martin fick hjälpa till att få av mig vindjackan som satt klistrad till kroppen. Usch. Men efter det var vädret fint igen och solen sken. Så vi åkte iväg. Åt jordens äckligaste pommes, ska aldrig mer äta det på Grönan. Jag tycker inte om dem annars heller egentligen, men det var mest behändigt, slängde det mesta. Tryckte i mig 3 kulor BJ`s efteråt istället ;) Hälften finns dock på mina vantar och min jacka. Att äta glass med vantar det är tufft det. Hahah!

Konserten då? Jo, den var helt ok. Har lätt hittat ett nytt band att träna till. Vilken pipa karln har med. Grymt! Att det blev ett giftermål på scen var ju lite coolt det med. Hårdrock och kärlek ♥

Spelade på lite chokladhjul, vilket är ett måste. Men vann inget. Däremot spöade jag skiten ur Martin på ett prickskyttespel med slangbella. Grymma jag! Att han sen vann i ett hammarspel det bjuder jag på. Att pricka nåt är bättre än att vara starkast. Martin ska vara starkast annars är nåt galet, eller hur?!

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2010-05-29 12:27:52

Hade du vantar mitt i sommaren?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela