kirsten

Sanna mina ord

Bilder i halvtid

Publicerad 2010-11-23 22:19:26 i Bebis,

Var ju hos lillebror och fotades förra veckan. Har tagit lite tid för honom att fixa dem, men nu är de färdiga. Tror jag ;) Om ni ska på Idol på torsdag och fredag i Malmö har ni möjlighet att träffa honom live, då han är där och fotar för, så då kan ni få er en profilbild att ha på dena sida.




Porträttbilder











Jag har nog inte riktigt förstått att magen faktiskt syns så mycket som den gör. Men tänk att man kan vara glad över att vara en tjockis ;) Ska bli kul att ta bilder senare i graviditeten med, men då blir det nog mer hud. Denna gång kände jag inte för det alls faktiskt. Jag är bara så grymt stolt över min bror, han är så duktig! Vill ni se mer av hans alster kan ni besöka hans blogg

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2010-12-02 07:00:34

vilka fina bilder=)!!!!

Postat av: fifi

Publicerad 2010-12-02 19:08:14

Vilka fina bilder!



Hihi, jag skrattar lite när jag tänker på det, men samtidigt blir jag så äcklad!

Postat av: Angeliqa

Publicerad 2010-12-10 08:41:23

Åhhh va fina bilder :)

Jag funderar också på att ta såna bilder lite senare. Har en väninna som är duktig hobbyfotograf.

Så jag blir så inspirerad av dina bilder =)

Ha en bra dag!

Angeliqa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela