kirsten

Sanna mina ord

Bröllop

Publicerad 2010-11-20 09:44:13 i Livet,

Ojoj, borde inte sitta här för tiden finns inte. Borde egetnligen börja dra ur allt papper ur håret för att se hur lockarna blev, eller kanske äta frukost. Men jag orkar inte :P Martin ha sagt att jag har världens bästa bortförklaring till allt nu, jag är gravid ;) Undrar om han tycker att det vore bra av mig att använda den frasen nu? Tror inte det va? Inte har jag testat om jag kan ha klänningen heller, men det borde gå eftersom det är ett resårband i midjan. Hoppas hoppas!

Ska bli kul med bröllop. Martins farbror som gifter sig efter 15,5 år. Undrar om vi ska göra så med kanske? Slopa vår plan helt och vänta lite längre. Mohahah! Skämtåsido så tror jag att det kommer att bli en trevlig dag och jag tycker verkligen att det var på tiden att de gjorde slag i saken. :)

Ha en toppendag!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-20 20:59:09

oh vad mysigt med bröllop :D



Haha ja hon är verkligen ett litet busstroll.

Oh vad fint med bilder på magen med! Då måste du lägga upp dem så man får se :)



Jag pratade med en fotograf idag som vi hade och fotade min mage med Nathalie om han var intresserad att ställa upp även i år och fota magen han gjorde det gratis mot att han fick använda bilderna också så det var ju toppen! :D Och han sa att det skulle gå att ordna den här gången med, wiie! blev så himla glad! :D



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela