kirsten

Sanna mina ord

Nervös!

Publicerad 2010-11-07 22:14:18 i Livet,

Åh vilken härlig helg! I fredags var vi bara hemma och kollade på Idol. Rätt skönt att inte ha några stora planer en fredag. Lördagen var systrarna Carlson här och vi gick och gick och gick och gick ungefär 100 mil kändes det som. Nej, men det var lätt en mil. Efter det satt det fint med en brunch som var målet för vårt knatande. Tack snälla Anna för att du puttade mig upp för några backar! Brunchen var helt ok, även fast jag inte var lika glad över desserten som de fina flickorna var. Våfflor är aldrig nåt som lockat mig, men det fanns ju både apelsinklyftor och vindruvor. Heheh! Ok så nyttig var jag inte. Fanns allt några små kladdiga chokladkakor med. På kvällen fylldes magen ännu mer av gott kött från Tjurskallen. Martins föräldrar passade småtrollen och vi var med en stund. Tills jag bara ville sova. Vilket är väldigt tidigt numera.

Idag hängde vi med dem för att käka lunch tillsammans med de dagen efter trötta föräldrarna. Kul att se att andra är slitna och man själv mår toppen. Hahaha! Efter det bar det av iväg till Kungens kurva. Lillebror skulle kolla på kamera. Eller köpa. Men då den skiljde sig så mycket i pris från internet blev det att vi endast kikade. Vi fick med oss en ny telefon hem. Vår gamla är så trasig som den bara kan bli. Illa när den behövs för att öppna porten. Sen blev det bio. Sammys äventyr i 3D. En pappa lackade ur på några tonåringar som inte störde nån, men han tyckte att de minsann skulle stänga av sina mobiler. Att han själv satt och steppade under hela filmen var tydligen ok. Suck...

Imorrn är det dagen D. Dags för ultraljud. Måste bara jobba mig igenom hela dagen. Har inte tid förens klockan 18. Tyckte att det var en bra tid då man slipper ta ut komptimmar eller ledighet från jobbet. Nejdå, det blir nog bra. Hoppas bara att kotten mår bra och att allt är som det ska. Det är min största oro just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela