kirsten

Sanna mina ord

NY BIL!!!!

Publicerad 2010-10-23 15:53:28 i Livet,

Wihoooo! Vilken underbar lördag detta är! Vaknade upp och kände att shit pommes jag kommer när som helst, i vilken stund som helst att kissa på mig. Försöker ta mig upp ur sängen, men det går inte! För så fort jag började röra mig kom en smärta som jag inte önskar nån. Tänkte att nej, men jag får testa på nåt annat vis, men nej det gick inte, antingen så kom smärtan eller så kändes det som att jag skulle kissa på mig. Härlig känsla, eller hur?! Knackade Martin på axeln och pep att han var tvungen att hjälpa mig upp ur sängen ;) Men det var knappt att det gick heller. Började genas tänka att jisses, här är vi i vecka 17 och hur ska det gå sen? Martin får nog börja träna mer på gym så som han kommer att få lyfta. Hahahah! Jag kom till toaletten till slut och när jag sen skulle tillbaka var smärtan så fint kvar så jag gick med det ena benet släpandes efter mig. Rullator nästa!

Sov några timmar till och sen så gjorde vi oss i ordning för att åka och kika på en ny bil. Pratade lite med pappa innan som hittat en bil i Öret, men så fort jag såg den skrek jag bara att färgen var grymt ful och att jag aldrig skulle vilja ha den ;) Moget. Men min käre far är färgblind och när jag skulle förklara färgen för honom så fattade han i alla fall inte. Så åkte vi iväg till Bilia, Martin visade den bilen han kikat på på nätet och när jag såg den rynkade jag bara på näsan. Färgen påminde mycket om den som pappa kollat på. Jag fortsatte att kika på de andra som stod där, när jag ser den! Bilen med stort B. Färgen som alla vill ha ;) Ja, allt var så bra! Förutom att den hade gått lite långt kanske. Men den var nyare än de vi kollat på. En säljare högg oss direkt och det var avdrag hit och det var vinterdäck dit. Vi åkte ut på en tur och när vi kom tillbaka hade han kikat på vår bil. Vår trasiga lilla bil. Och han berömde den!

Hur som helst. Vi fortsatte diskutera. Fick ett helt ok bud på vår bil som egentligen var för gammal för dem och vi fick bra dealer för allt annat med. Vi är numera ägare till en ny bil!! Känns så fantastiskt bra! Och det bästa av allt mina vänner, det är att vi får den redan på torsdag med de nya vinterdäcken på. Kom an du bara Vinter 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela